הכירו את קונה הייבריד החדשה

דור שני של יונדאי קונה היברידית הוא לא רק מעוצב יותר ומציע יותר רמות אבזור אלא גם שומר על האופי הנמרץ של הדגם ומוסיף לו את היעילות והחסכון של מערכת הנעה היברידית מוכחת.

 

מאז שיונדאי הציגה את KONA , ה-SUV הקומפקטי הזה שבה את הלב של ישראלים רבים. חיבור של עיצוב יוצא דופן, שימושיות של SUV עירוני נמרץ, תא נהג וסביבת נוסעים עם קווים לא שגרתיים אבל ובעיקר מנוע טורבו חזק. אותו מנוע 1.6 ל' טורבו (שבדור החדש מפיק כבר 198 כ"ס) יוצר חווית נסיעה ייחודית בקבוצת הרכב שלו. משהו שלקוחות רבים וגם עיתונאי רכב ציינו אחרי נסיעות מבחן מפרכות. שילוב מושלם של כוח זמין, התנהגות כביש עליזה וממדים נכונים שיחד יצרו לה תדמית של ה-"GTI של עולם רכבי הפנאי שטח".

 

העדכון של יונדאי קונה הביא שורה של נגיעות וחידושים. ראשית זה היה הצירוף של גרסת הנעה 100% חשמלית. מכונית שמצטיינת בצריכת חשמל יעילה במיוחד. גרסת הבנזין קבלה מראה חדש, שיפורי אבזור וגם כיול מתלים ששיפר את נוחות הנסיעה והתאים את אופי הרכב למנעד רחב יותר של טעמים. עתה מצטרפת להיצע של KONA גרסת הנעה שלישית – היברידית. זו למעשה מתיחת פנים של הדגם שנמכר לראשונה בארץ באמצע שנת 2020. מערכת הנעה ההיברידית המשלבת את שמחת החיים וחווית הנהיגה של כל גרסאות קונה יחד עם זמינות הכוח והיעילות של מערכת הנעה היברידית ועם טעינה עצמית (שלא דורשת חיבור לרשת החשמל).

 

 

אז מה יש בקונה הייבריד החדשה? ראשית יחידת ההנעה שמככבת גם ביונדאי אלנטרה ההיברידית. מנוע הבנזין 1.6 ל' מסדרת "סמארטסטרים" החדשנית של יונדאי. זה דור המנועים החדש ביותר של היצרן שעושה שימוש בסגסוגות קלות-משקל ומערכת ניהול מתקדמת כדי להיות יעיל במיוחד. המנוע פועל במחזור אטקינסון, שוב המטרה היא צמצום צריכת הדלק ויחד אתה גם להוריד את רמות הפליטה. אל המנוע המתקדם הזה מצטרף גם מנוע חשמלי חזק ויחד הם מפיקים 139 כ"ס ו-27 קג"מ.

 

אגב, 27 קג"מ זה נתון המומנט של גרסת ה-1.6 טורבו החזקה. בהחלט מרשים ודבר שתרגישו בכל תאוצת ביניים כשתצאו לעקיפה או אם יש עליה ארוכה בכביש. ה"סחיבה" שהיא ברמה שאין לאף SUV בקבוצה הזו. על המיידיות של הורדת הכוח לגלגלים, עם מינימום אבדן של כוח בדרך אליהם, ממונה תיבת הילוכים כפולת מצמדים עם 6 הילוכים. על פעולת התיבה מפקח מחשב ניהול והנהג יכול לבחור בין כמה מצבי נהיגה אם ירצה לחסוך עוד יותר בדלק, אם ירצה ליהנות מנהיגה בכביש מפותל או להשאיר את העניינים לניהול העצמאי של המחשב. תוכלו לבחור בין שלוש רמות אבזור של KONA הייבריד – לכולן אותה מערכת הנעה נהדרת. גרסת הבסיס תצויד עם חישוקי 16 אינץ', חבילת מערכות בטיחות אקטיביות מקיפה ותג מחיר נגיש. ברמות האבזור הגבוהות יותר, חישוקי 18 אינץ' מעוצבים מחדדים את הלוק הספורטיבי, לוח מחוונים דיגיטלי המשנה את הצבעים והתצוגה שבו בהתאם למצב הנהיגה שתבחרו וגם חבילת הבטיחות מתרחבת עם ניטור שטחים מתים, בלימה אוטו' בנסיעה לאחור וגם מפתח חכם. אופציה של גג שחור ומושב נהג עם כיוון חשמלי ברמת גימור SUPREME – מוסיפים נגיעות של יוקרה לחבילה העליזה הזו.

 

יונדאי KONA הייבריד עם כל המראה האופנתי והספורטיבי של SUV אורבני יחד עם יחידת הנעה היברידית הראויה לסביבת תחבורה מודרנית המודעת לחשיבות של ניקיון האוויר בערים אבל שלא מתפשרת על ביצועים והנאה מנהיגה.

כתבות נוספות

סרטים, הפתעות ועידכונים
אנחנו משקיעים, אז כדאי לכם.