יונדאי איוניק: ההיברידית הכי טובה. גם בארה"ב

לא רק בישראל אוהבים את יונדאי איוניק. ההיברידית שהובילה את המכירות בישראל, זוכה בפעם השניה ברציפות בתואר החשוב של "ההיברידית הטובה ביותר בארה"ב"

  יונדאי איוניק כנראה שלא צריכה הצגה. המכונית שהפכה את קבוצת ההיברידיות לגדולה ולחשובה ביותר בישראל ואפילו הייתה למכונית הנמכרת ביותר בישראל. עשרות אלפי יחידות ממנה שעלו על כבישי הארץ מלמדים על האמון ועל התמורה הנהדרת שהיונדאי ההיברידית הזו מעניקה ללקוחותיה, בין אם אלה לקוחות פרטיים או ציי רכב. בלב האיוניק ההיברידית יחידת הנעה מתקדמת המשלבת מנוע בנזין חסכוני בנפח 1.6ל' עם מנוע חשמלי חזק. התפוקה המשותפת נותנת לנהג 141 כ"ס ו-27 קג"מ לעבוד איתם. המשמעות של המספרים האלה היא שתמיד יהיה כוח זמין בכל מצב ובכל לחיצה על דוושת התאוצה. מי שתורמת ליעילות הזו היא תיבת הילוכים כפולת מצמדים חדשנית עם 6 הילוכים המאזנת בין דרישות הכוח של הנהג לחיסכון אופטימלי בכל מצב. כולל מעבר בין מצב אוטומטי למצב "ספורט" דינאמי בהסטת מנוף הילוכים מהירה. יתרונה של יונדאי איוניק היברידית הוא כמובן החסכון בדלק. אופי הפעולה של המערכת הוא כזה שככלל שתבלו יותר בפקקים ובטראפיק כך צריכת הדלק תהיה זעומה יותר בזכות שימוש גדול יותר בהנעה החשמלית. בו בזמן תהנו ממכונית שהיא נוחה, מהירה וחסכונית גם בנסיעות הארוכות מחוץ לעיר. בתנאי נהיגה רגילים זה לא חריג לקבל נתון אמת של 20 קילומטרים לליטר בנזין יחיד. ואם תנהגו באופן מודע ו"ירוק" גם 21 קילומטרים לליטר אפשריים בהחלט. ואם כבר אנו עוסקים ב"ירוק" הרי שההתמודדות עם זיהום האוויר בערים הופכת להיות קשה ביותר. רמת הפליטה של האיוניק ההיברידית היא מהנמוכות ביותר שיש. רק 92 גק"מ (גרם לקילומטר).     רמת החיסכון הקיצונית הזו בדלק היא בהחלט מושכת ללקוח הפרטי שמחפש ובצדק לשלם פחות על כל קילומטר בדרכים. אבל עבור הלקוחות המוסדיים, ציי הרכב הגדולים, המעבר ליונדאי איוניק היברידית משמעותה חיסכון עצום בהוצאות הדלק. ככל שצי הרכב גדול יותר כך גם החסכון יגדל. בנוסף להיותה היברידית חזקה וחסכונית יונדאי איוניק (באנגלית ioniq) אחת התרומות החשובות של המכונית הזו בישראל היא החדרה רחבת היקף של מערכות בטיחות אקטיביות-מקוריות לכבישי הארץ. כבר מתחילת השיווק של Huyndai Ioniq בישראל צויד המכונית בבלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט מסתגלת, ניטור שטחים מתים ועוד אמצעים מתקדים אשר מונעים תאונות או מצמצים את נזקיהן בכל יום מחדש על כבישי ישראל. בסעיף השקט הנפשי אפשר גם לציין 5 שנות אחריות על הרכב ו-7 שנות אחריות על המערכת ההיברידית. U.S. News & World Report הוא המוביל העולמי של דירוגי איכות למוצרים שונים. בתפקידו הוא מסייע ללקוחות לקבל החלטות מושכלות בבחירות שלהם בנושאים מהותיים המשפיעים על החיים שלהם ושל הסובבים אותם. זו מדיה דיגיטלית המשתפת חדשות ומידע בתחומים של חינוך, בריאות, כלכלה, כספים וגם מכוניות ונושאים אזרחיים. החברה מספקת לגולשים מידע אובייקטיבי ועצמאי כדי לעזור להם לקבל החלטות מורכבות בעזרת מחקרי שוק, אנאליזה ועצות שימושיות. החברה שפעילה משנות ה-30' משרתת כיום כ-40 מיליון גולשים מדי חודש במגוון נושאים.     השנה זיהתה U.S. News & World Report לא פחות משבע קטגוריות שונות למכונית סביבתיות וקיבלה לבסוף את ההחלטה מי הטובה שבהן על פי הניקוד הכולל שמורכב מעלות רכישה, צריכת הדלק, טווח נסיעה חשמלי, קלות הטעינה ומידע נוסף שהגיע מה-EPA (הסוכנות להגנת הסביבה בארה"ב). לא פחות מ-73 מכוניות היברידיות (hybrid), היברידיות נטענות (PHEV) וחשמליות השתתפו בסקר הזה כאשר המנצחות מציגות את השילוב הטוב ביותר של איכות כוללת, ערך ללקוח ויעילות אנרגטית. כאן אנחנו קצת מסמיקים כי לא רק IONIQ  זכתה בפעם השניה ברציפות בתואר "best hybrid" אלא שיונדאי גרפה ניצחון בקבוצה נוספת עם גרסת הפלאג-אין של Hyundai Ioniq (שלא מיובאת אלינו). שתיהן מציגות שילוב מנצח של איכות כוללת מובילה, ערך מוסף בזכות חבילות אבזור עשירות ונדיבות, חבילות בטיחות נרחבות בסטנדרט אבל, ובעיקר מחיר נגיש ללקוח ומערכת הנעה סופר-יעילה חזקה וחסכונית שלא רק מצמצת את ההוצאות השוטפות אלא גם בעלת חתימה סביבתית מזערית.  
גם יונדאי סונטה הייבריד גורפת פרסים יוקרתיים>>

כתבות נוספות

סרטים, הפתעות ועידכונים
אנחנו משקיעים, אז כדאי לכם.