הזמן נסיעת מבחן

הזמן נסיעת מבחן

רכשתי לאחרונה רכב מתוצרת יונדאי, ברצוני לדעת מהי תקופת האחריות ?

אחריות היצרן לרכב יונדאי ניתנת לתקופה של 24 חודשים מיום מסירת הרכב לרוכש המקורי, אחריות זהה ניתנת ל- 12 חודשים נוספים או עד 100,000 ק"מ)סה"כ מיום עליית הרכב לכביש), המוקדם מביניהם.

למה כדאי/מומלץ לטפל במרכזי שירות מורשים של יונדאי?

רשת מרכזי שירות מורשים של יונדאי מטעם היבואן כוללת מרכזים היחידים המוסמכים ע"י היבואן לטפל ברכבי יונדאי. צוותי העובדים במרכזי השירות של החברה מספקים רמת שירות גבוהה ומקצועית ומבצעים טיפולים לשביעות רצונם של הלקוחות הרבים.

מרכזי השירות עומדים בסטנדרטים של איכות הנקבעים על ידי היבואן במגוון תחומים. על חלפים מקוריים ניתנת אחריות מלאה לשנתיים באותו מרכז שירות בו טופל רכבך.

הצוותים הטכניים העובדים במרכזי השירות מקבלים הדרכות הן מהיצרן והן מהיבואן ומשתמשים בכלי אבחון מקוריים ובציוד מתקדם המותאם במיוחד לדגמי יונדאי.

היכן ניתן להזמין ספר נהג/ ספר טיפולים?

רכישת ספר נהג כרוכה בתשלום ומתבצעת ישירות במרכזי השירות.

לנוחיותך ניתן להוריד קובץ ספר נהג באתר זה

האם ניתן לקבל ספר רכב בשפה שונה מעברית?

ניתן לקבל ספר רכב בשפה האנגלית בלבד צרוב על דיסק. להזמנת הדיסק אנא פנה למרכז השירות הטלפוני באמצעות טופס "צור קשר" או התקשר ל – 5606*.

ברצוני לנתק את כרית האוויר של הנוסע ליד הנהג, כיצד ניתן לבצע זאת?

עיין בספר הנהג שברכבך כדי ללמוד כיצד לנטרל את כרית האוויר של הנוסע הקדמי וכדי להכיר את ההשלכות / ההתראות האפשריות של הנטרול.

אישור התקנת אביזרים לחברות הביטוח

כדי לקבל אישור על התקנת אביזרים נוספים ברכב כחלק ממפרט הדגם, ההתקנה התבצעה בידי היבואן לפני מסירת הרכב. יש לפנות למרכז השירות הטלפוני של היבואן 5606*

מהי מידת הצמיגים המותרת להתקנת ברכב?

מידת הצמיגים המותרת לשימוש כתובה ברישיון הרכב. למידע נוסף יש לפנות למרכז השירות הטלפוני בטלפון 5606*.

מהם סוגי הדלק והשמנים המתאימים לשימוש ברכב?

עיין בספר הרכב בפרק "מפרטים ומידע ללקוח".

למידע נוסף יש להתייעץ עם מרכז שירות מורשה יונדאי מטעם כלמוביל בע"מ. רשימת המרכזים מפורטים באתר בלשונית מרכזי שירות.

מהו לחץ האוויר המומלץ לצמיגים שברכב?

מידע זה מוצג לרשותך בשני מקומות:

  1. בדופן הדלת ישנה מדבקה ובה מידע על לחץ האוויר המתאים לצמיגים ברכבך.
  2. בספר נהג, פרק "תחזוקה" (יש לוודא את מידת הצמיג)

מיהו נציג השירות למערכת המיגון ו/או האיתור שהותקנה ברכבך?

חברת גיל-קאר היא המתקינה של מערכות המיגון והאיתור ברכבי יונדאי.

טלפון ליצירת קשר: 03-7918888

*ניתן לפנות אל חברת גיל-קאר לקבלת אישור מיגון עבור חברות הביטוח.

שכפול מפתח

במקרה של נזק למפתח או אובדן מפתח, ניתן לפנות לאחד ממרכזי השירות המורשים לצורך שכפולו.

*השכפול כרוך בתשלום.

היכן ממוקמים מרכזי השירות המורשים מטעם יונדאי?

מרכזי שרות מורשים של יונדאי פרוסים בכל הארץ. כדי לאתר את מרכז השרות הקרוב נווט באתר זה ללשונית: מרכזי השירות שלנו. אנו ממליצים להתקשר למרכז השרות לפני ההגעה ולקבוע מראש תור לטיפולים ולתיקונים, כדי לקצר את משך ההמתנה לטיפול.

כל כמה זמן עליי לבצע טיפול תקופתי ברכב?

כדי לשמור על אמינותו של רכבך, יש לבצע בו טיפולי תחזוקה תקופתיים. מומלץ לבצע את טיפולי התחזוקה השוטפים במרכז שירות מורשה של יונדאי . שגרת התחזוקה משתנה מדגם לדגם.
עיין בספר הוראות התפעול לנהג בפרק "תחזוקה".