הזמן נסיעת מבחן

נסיעת מבחן

בחר
  • יש למלא את השדות הבאים:

הצהרת נגישות

חברת כלמוביל פועלת רבות ליישום הנגשה לאנשים עם מוגבלויות, אנו מבצעים התאמות נגישות לאתרי החברה (אולמות תצוגה ומרכזי השירות), ההתאמות הינם גם בערוצים דיגיטליים ובניהם אתר אינטרנט. ההתאמות אלו מבוצעות על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (התשנ"ח -1998) ותקנותיו.

הסדרי נגישות בסניפי החברה

קבוצת כלמוביל בע"מ מנגישה את אולמות התצוגה ומרכזי השירות, על מנת לשרת את כלל לקוחותיה באופן שוויוני ומכובד. אנו פועלים רבות בתחום נגישות השירות והתאמות הנגישות.

רצ"ב סטטוס אתרים מונגשים:

כתובת אמצעי קשר: איש קשר חניות נגישות ודרך נגישה לחלל האולם שירותים נגישים עמדה נגישה המתאימה למתניידים בכסא גלגלים לולאת השראה עמדת המתנה נגישה מעלית נגישה נגישות השירות
רח' חיפה 154 054-7730020 רינת קיים קיים קיים קיים קיים קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו'. (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)
כנפי נשרים 13 ירושלים 054-5443320 גיא קיים קיים קיים קיים קיים קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו'. (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)
רח' יגאל אלון 92 ת"א 050-6794152 רועי קיימת חניה נגישה בחניה העירונית בסמוך לאולם קיים קיים קיים קיים קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו'. (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)

*החברה ביצעה התאמות נגישות נוספות כגון: הוספת סימני אזהרה על גבי וויטרינות, סימני אזהרה במדרגות, בתי אחיזה וכו'.

שירות לקוחות נגיש

הדרכות לנציגי שירות
אנו מדריכים ומכשירים את נציגי שירות בהתאם לתקנות השירות (2013), מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

מוקד טלפוני נגיש
מתקיימים התאמות נגישות לשירות הטלפוני:
• העובדים עוברים הדרכות ייעודיות לשירות נגיש.
• המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

נגישות אתר האינטרנט

חברת כלמוביל מנגישה בימים אלו את אתרי האינטרנט שברשותה, אתרי אינטרנט שלנו היו מונגשים בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (התשנ"ח -1998) ותקנותיו.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות
באמצעות טופס יצירת קשר שבאתר.

* יתכן ויהיו קשיי גלישה בצפייה בדפדפנים שונים, אגף המחשוב מבצע בימים אלו בדיקות והתאמות הנדרשות, וזאת להעניק גלישה נגישה וחווייתית באתר האינטרנט.

יצירת קשר עם רכז הנגישות של החברה

• שם : הנריך קובלסקי,
• טלפון : 054-7730020
• פקס :03-9153625
• דוא"ל henry.k@colmobil.co.il :

תאריך עדכון אחרון:24.4.2017